1. Vispārīgie noteikumi
1.1. Šī Atmaksas un atgriešanas politika (turpmāk – “Politika”) attiecas uz visiem pirkumiem, kas veikti interneta veikalā bauskabrief.lv, kuru uztur IK ZINTIS, Reģ. nr. 40002220817, juridiskā adrese: “Draudzības” – 7, Zvaigzne, Vecsaules pag., Bauskas nov., LV-3932 (turpmāk – “mēs”, “uzņēmums”).
1.2. Politika izstrādāta atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīvai 2011/83/ES par patērētāju tiesībām un Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumam.
1.3. Politikas mērķis ir nodrošināt patērētāja tiesību aizsardzību un skaidru kārtību atteikuma tiesību izmantošanai, preču atgriešanai un naudas atmaksai.
2. Atteikuma tiesības
2.1. Patērētājam ir tiesības atteikties no līguma 14 (četrpadsmit) dienu laikā, neskaitot preces saņemšanas dienu.
2.2. Lai izmantotu atteikuma tiesības, patērētājam jāiesniedz atteikuma paziņojums:
- Rakstiski uz adresi “Draudzības” – 7, Zvaigzne, Vecsaules pag. Bauskas nov.
- Elektroniski nosūtot e-pastu ikzintis@gmail.com
2.3. Atteikuma paziņojuma iesniegšanai patērētājs var izmantot standarta atteikuma veidlapu (pielikums šīs politikas beigās), bet tas nav obligāti.
2.4. Prece jāatgriež 14 (četrpadsmit) dienu laikā no atteikuma paziņojuma iesniegšanas dienas.
3. Atgriešanas noteikumi
3.1. Atgriežot preci, tai jābūt:
- nelietotai un nebojātai;
- oriģinālajā iepakojumā;
- ar visām preces sastāvdaļām un piederumiem.
3.2. Patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazinājumu, ja tā izmantota citādi, nekā nepieciešams, lai pārliecinātos par tās būtību, īpašībām un darbību.
3.3. Patērētājs sedz tiešās preces atgriešanas izmaksas, ja vien uzņēmums nav piekritis tās segt.
4. Izņēmumi no atteikuma tiesībām
Atteikuma tiesības neattiecas uz:
- precēm, kas izgatavotas pēc patērētāja individuāla pasūtījuma vai personalizētas;
- precēm, kas ātri bojājas vai kurām drīz beidzas derīguma termiņš;
- precēm, kuras nav iespējams atgriezt higiēnas apsvērumu dēļ (piemēram, apakšveļa, kosmētika, pārtikas produkti, higiēnas preces, ja iepakojums ir atvērts);
- audio, video ierakstiem vai datorprogrammām, ja to iepakojums ir atvērts;
- digitālam saturam vai pakalpojumiem, ja to piegāde sākta ar patērētāja iepriekšēju nepārprotamu piekrišanu un atteikuma tiesības nav piemērojamas.
5. Atmaksa
5.1. Pēc atgrieztās preces saņemšanas un pārbaudes uzņēmums atmaksā patērētājam visus saņemtos maksājumus, ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no atteikuma paziņojuma saņemšanas.
5.2. Atmaksa tiek veikta, izmantojot to pašu maksājuma līdzekli, ko izmantoja patērētājs, ja vien patērētājs nepiekritis citam risinājumam.
5.3. Uzņēmums var aizturēt atmaksu līdz brīdim, kad saņemta atgrieztā prece vai patērētājs iesniedz apliecinājumu, ka prece nosūtīta atpakaļ.
5.4. Sākotnējās piegādes izmaksas tiek atmaksātas, izņemot gadījumus, kad patērētājs izvēlējās dārgāku piegādes veidu nekā uzņēmuma piedāvātais standarta veids.
6. Bojātas vai neatbilstošas preces
6.1. Ja patērētājs saņem bojātu vai līgumam neatbilstošu preci, viņam ir tiesības pieprasīt preces nomaiņu, remontu, cenas samazinājumu vai līguma atcelšanu un naudas atmaksu saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma noteikumiem.
6.2. Visas ar bojātas vai neatbilstošas preces atgriešanu saistītās izmaksas sedz uzņēmums.
6.3. Pieteikumu par bojātu vai neatbilstošu preci patērētājs var iesniegt 5 (piecu) dienu laikā no preces iegādes dienas.
7. Atgriešanas adrese
Preces jānosūta uz adresi: IK ZINTIS, “Draudzības” – 7, Zvaigzne, Vecsaules pag. Bauskas nov. LV-3932 Latvija
8. Atteikuma veidlapas paraugs (pielikums)
Es, ar šo paziņoju, ka atsakos no līguma par šādu preci / pakalpojumu:
- Pasūtījuma numurs: _________
- Prece (-es): __________________________
- Pasūtīta (-as) datums / saņemta (-as) datums: ______________
- Patērētāja vārds, uzvārds: __________________
- Patērētāja adrese: ________________________
- Datums: ______________
- Paraksts: ______________ (ja iesniedz papīra formā)
